cveće na džemperu

Konačno je došlo vreme da predstavim džemper koji sam Nataši pravila za rođendan ove godine. Iako joj je rođendan bio u februaru, čekala sam lepo vreme da napravimo i lepe fotografije.

Model korišćen za ovaj džemper je Lace Petals Vintage Cardigan by Laura Sapergia. Šema je besplatna i može se skinuti sa Raverly-ja. Šema je veoma jednostavna i mislim da i početnici mogu lako da je savladaju. Deluje efektno, naročito u bojama u kojima ga je Laura pravila.

Sa Natašom sam se dogovorila da pravimo sivo-beli, da bi mogla da ga nosi svaki dan i da se uz sve slaže.

Džemper sam radila od 100% vune Mondial Biolana, koju sam kupila u radnji Liupka u Beogradu. Boje su tamno siva (šifra 800, 4 klupka) i bela (šifra 340, malo više od jednog klupka).

vintage_cardigan_mondial

Igle: 5mm, kružne

Uzorak: 20 petlji u 10 cm (moj uzorak je malo veći od šeme, ali sam ipak radila po šemi i ispalo je odlično!)

Ono što sam još improvizovala je ranfla, ja sam radila klasičan pirinač. Dugmad koju sam stavila su pomalo starinska sivo-bela i idu odlično.

Ranflu oko vrata sam prvu uradila, a zatim započela sa šemom za cveće (i to je malo odstupanje od šeme).

Kada sam praktično završila, na rođendan sam odnela lepo upakovan nezavršen poklon da bismo proverile veličinu. Bilo je potrebno uraditi još par 7-8 cm u dužinu i ranfla je trebalo da bude oko 5 cm.

Gotov džemper izgleda odlično!!!

vintage_cardigan_FO

Ali je neuporedivo bolji na modelu i slikan u prirodi! Kaže da ga stalno nosi, tako da sam i ove godine napravila pravi poklon!!! Nadam se da ću i sledeće…

vintage_cardigan_N_1vintage_cardigan_N_2vintage_cardigan_N_3vintage_cardigan_N_4

 

 

 

Ostavite odgovor

