tašnica sa ružom

Ova tašnica se nalazi u folderu za napraviti već dosta dugo. Ideju sam pronašla na Pinterest-u Crochet iPad cover, brže bolje sam je sačuvala i odmah sam znala da ću je jednog dana i napraviti. Kada sam se skoro odlučila da počnem naišla na značajan broj tašnica ovog tipa, neke su u stvari futrole za tablet, al’ ne mari. Ipak…najviše mi se ipak dopao originalni model, sivi sa roze ružom.

Moram da priznam da mi se ruža nije baš dopala, pa sam dalje tražila neku koja mi se više sviđa. Od mnoštva ruža izabrala da kopiram ružicu sa jedne fenomalne futrole, koja se radi tuniskim bodom (Cotton Rose Bloom Tablet Case by Erin Black).

Sve u svemu izrada ovo tašnice je veoma jednostavna, za jedno popodne možete imati unikatni modni detalj.

Radila sam sa koncem Vera, Yumco heklicom 4 mm.

Počela sam sa 58 lančića, a zatim sam radila stubiće bez navijutka u krug po istom sistemu kao što sam radila prvi red futroli za Kindle. U početni i krajnji lančić sam uradila po 5 stubića bez navijutka. Kada sam došla do kraja reda (odnosno bočnog šava) uradila sam mrtvu petlju, okrenula rad i počela drugi red. Rad sam okretala kako bi mi bočna ivica bila ravna (sigurno postoji lakši i bolji način, ali…). Tako sam radila 46 redova.

crochet-clutch-rose_1

Obeležila sam deo gde će biti ružica i izvezla je pokrsticama od ostataka Helene, Unitas.

crochet-clutch-rose_2crochet-clutch-rose_4

A onda… je došao red na ušivanje rajsfešlusa. Oko rajsfešlusa sam izvezla lančiće, preko kojih sam ga spajala sa tašnicom. Nije bilo strašno kao što sam očekivala!!

crochet-clutch-rose_3

Uradila sam još dva reda stubića bez navijutka i to je bilo to.

crochet-clutch-rose_6

Stiglo je i lepo vreme tako da samo vrebam priliku da je negde i uživo pokažem!!

crochet-clutch-rose_5

Ostavite odgovor

