marfi

Marfijevi zakoni autora Artura Bloha su bili moje omiljeno štivo oduvek. Iznova i iznova sam čitala knjige i uvek otkrivala ponešto novo.

Neki od mojih omiljenih su:

Rayevo Pravilo preciznosti: Meri mikrometrom. Obeleži kredom. Seci sekirom.

Rapov Zakon o reprodukciji predmeta: Ako nešto rastaviš i sastaviš dovoljan broj puta, na kraju ćeš imati dva.

Zakon Harvarda: Pod najstrožije kontrolisanim uslovima pritiska, temperature, zapremine, vlažnosti i ostalih promenljivih, organizam će se ponašati kako mu padne na pamet.

Sabrane Marfijeve zakone možete pronaći na sajtu http://dechuck.org/marfi/. Preporučujem svima da ih pročitaju.

Inspirisana ovim Zakonima sam prošle godine bratu za rođendan napravila majcu. Koristila sam njegovu sliku eksera urađenu za Beton i dva različita Marfijeva zakona koji su se odlično uklopili zajedno.

Crtež i tekst sam odštampala na papiru i prenela na majcu pomoću stakla i lampe. Postupak je veoma jednostavan, ali treba imati mirnu ruku. Na kraju se isplati.

nx3

I evo gotove majice:

nx1nx2

Toliko mi se dopala da planiram da napravim još neku!!

One Comment Add yours

  1. Povratni ping: moskva – marijakorac

Ostavite odgovor

