drugi život PVC cevi

Na terasi imam baš dosta sukulenata. Držala sam ih na polici koja je posle par godina propala pod uticajem kiše, snega, Sunca… Kada sam razmišljala šta bih mogla da napravim da bude relativno trajno, a ujedno i lako za održavanje, setila sam se PVC cevi i držača za laptop što je tata pravio bratu.

lpt

Napomenuto mi je da na raspolaganju imam cevi, L i T spojeve. Bacila sam se na izradu projekta. Htela sam da imam tri police različitih dubina, pa je to malko zakomplikovalo stvari. Ali posle par varijanti imala sam projekat za tatu. Za dva dana imala sam gotovu policu od PVC cevi, a same police su od klirita.

Doneli smo je na terasu i postavili sukulente. Bila sam više nego zadovoljna krajnjim rezultatom.

polica6

Dok smo sedeli i divili se polici, razmišljali smo šta bi još mogli da napravimo. I tako dok nam je sunce tuklo u glavu, odlučili smo se za tendu.

I tu smo pravili brojne varijante, ali pobednik je bila najjednostavnija. Nosač u obliku П, koji je čeličnim sajlam pričvršćen za grede, a preko njega ću sašiti tendu. Dubina tende bi bila oko 1m, jer je to bilo više nego dovoljno da napravi hlad na celoj terasi.  Materijal od kog sam šila je bio baš za tende i mislim da uskoro neću šiti ništa od takvog materijala, kao živ je, sva sam se preznojila dok nisam napravila običan pravougaonik. Na bočne strane sam stavila ringlice kako bih je lakše pričvrstila.

Evo konstrukcije:

tenda5

A evo i tende:

tenda2

Kada je tenda bila gotova, jedva sam dočekala da sedim u hladovini na terasi, nešto heklam/pletem i jednostavno uživam. I tako…dok sam sedela sa limunadom na pamet mi je pala fenomenalna ideja!!

Mogla bih od ostataka cevi da napravim letnji bioskop!!!

Uzela sam stari beli čaršav i samo na dve strane prošila kanale dovoljne za cevi. Za kačenje sam napravila dva otvora na gornjoj strani i dodala držače za koje sam zakačila običan lanac.

bios9

Ispalo je odlično, tako da sam isto veče imala pretpremijeru!

bios11

Za premijerno otvaranje letnjeg bioskopa sam pozvala drugarice na laganu zakusku i film.

zks1bios2

Žao mi je što je leto već bilo na izmaku, tako da nisam dugo uživala u čudima PVC-a, ali uskoro će novo leto.

4 Comments Add yours

  1. Povratni ping: bele rade – marijakorac
  2. Tamara kaže:

    Ovo je sjajno!

    Liked by 1 person

    1. marijakorac kaže:

      Tamara, hvala puno na lepim recima i prvom komentaru na blogu!!!

      Sviđa mi se

Ostavite odgovor

