heklani sneško

Ova dva Sneška sam pravila baš odavno. Jednog sam uradila za Ogijevu prvu Novu godinu (ove godine je napunio 7, pokolon majica sa logom Fleša), a drugog za mog malog komšiju Marka, koji je takođe baš porastao!!

Mislim da svako ko iole barata heklicom može da napravi ovako nešto slično. Sve se radi u krug od stubića sa jednim navijutkom. Na početku se napravi krug koliki želite da bude Sneško debeo, onda do željene visine radi se samo ravno, a zatim opet oduzima do vrata. Sledeći red se radi ravno, a onda se dodaje za glavu (jedan/dva reda). Posle tri reda ravno, oduzima se za vrh glave. I to je to!! Za heklanje šešira možete koristiti šemu sa sledećeg linka.

Oba su rađena od ostataka bele vunice, a šeširi od ostataka pamuka. Crvena satenska traka je poslužila kao šal. Kao oči sam stavljala crne perle (mada sam razmišljala da li će ih otkinuti, pojesti, …- ali nisu!!), a usta sam nacrtala crvenim flomasterom za tekstil. Napunjeni su seckanim pamukom od starih majici.

U prvom redu su namenjeni kao igračke, ali Nataša ga na primer i dalje koristi kao ukras za jelku!!

sn1sn2

A evo i slike malog Ogija sa svojim poklonom!

osn

 

Ostavite odgovor

