bojenje prediva

U junu ove godine sam bila na radionici bojenja prediva. Bilo je odlično iskustvo i dalo mi toliko ideja šta bih mogla sledeće da bojim.

Za početak smo bojili vunu sa prehrambenim bojama i baš sam zadovoljna prvim rezultatima. Iako…ne izgleda onako kako sam ja zamislila. Trebalo je da bude žuto u sredini a teget plavo spolja. Evo kako je ispalo.

b1

Međutim, čim sam premotala izgleda mnogo bolje.

 

Za drugi pokušaj bojenja prediva sam se odlučila da obojim Luciju, Unitas narandžaste boje. Premotala sam je kupče i ideja je bila da unutrašnjost ostane narandžasta, a da spolja bude ljubičasto.

Ovog puta sam koristila boje za tekstil (pravila sam maramu za drugaricu, pa sam imala boje u višku, ali to u nekom narednom postu).

Ono što sam dobila je 50 nijansi braon, ali i dalje dobro izgleda. Planiram da napravim okovratnik od nje, kao deo Initiate Knit Design (ceo proces kako postati dizajner planiram da napišem u nekom od sledećih postova).

Evo mog braon čuda:

Ostavite odgovor

