žuta kruna

Već dugo vremena sam sebi želela da napravim heklanu krunu (iako je primerenije za male devojčice, ali…) i konačno sam to uradila.

Za osnovu sam iskoristila jednostavni metalni rajf (ima svuda da se nađe) oko kog sam isheklala krunu. Meni se čini da izgleda fantastično!!!

Premijerno sam je nosila na Svetskom danu pletenja u javnosti, koji je održan na Adi Ciganliji u Beogradu 18. juna 2016. Sve moje drugarice pletilje su takođe bile oduševljene mojom krunom!!!

Šemu za krunu pod nazivom Summer Crown možete skinuti besplatno na mojoj Raverly stranici.

Evo par slika mene sa krunom….

Elem, po meni je ona mnogo svečana, tako da sam htela da napravim i nešto primerenije da se nosi svaki dan. Pa sam zato uzela jednostavni metalni češljić i koristeći istu šemu napravila Grey delight. Ovo je projekat od 10 min, napravila sam samo tri vrha u sivoj boji. Što se mene tiče izgleda odlično i uz sve se slaže!!! Da li se slažete?

 

Ostavite odgovor

