žuti prsluci

Za prvi post sam se odlučila da postavim dva žuta prsluka. Jedan je pravljen za moju drugaricu Natašu. Ovo je bio njen rođendanski poklon koji bi trebalo da se slaže sa drugim žutim prslukom koji sam pravila za prvi rođendan njene ćerke Kristine.

Želela sam da ih obe slikam zajedno u prslucima, ali…

Prsluci su rađeni od vunice Marija, Unitas, boja 538 (senf žuta).

Korišćeni model je Highbury Vest by Ella Austin koji sam pronašla na Raverly-ju (Kristinin prsluk je featured image!!!). Prsluk se radi izjedna i veoma je jednostavan za izradu, ali roze dugmad čine prsluke veoma efektnim.

I…evo Kristine

i Nataše

2 Comments Add yours

Ostavite odgovor

